خرید و فروش محصولات صنعتی خرید و فروش محصولات صنعتی .

خرید و فروش محصولات صنعتی

قیمت روز میلگرد میانه در بازار

معرفی کارخانه فولاد میانه

کارخانه فولاد میانه واقع در آذربایجان در حوزه تولیدی و فروش میلگردهای سفید ساده و آجدار با ظرفیت تولید ۳۵۰ هزار تن به صورت سالیانه در حال فعالیت است. برای افراد بسیاری سوال است که چرا میلگردهای تولید شده در کارخانه فولاد میانه به صورت سفید رنگ و حالتی نرم و استیل مانند دارند؟ محصولات اغلب کارخانه های فولادی کشور تیره و دارای ظاهری خشک و خشن می باشند. میزان کربن به کار رفته در روند تولیدی محصولات فولادی و حرارت وارده بر روی رنگ، میزان شکنندگی و تردی محصول تاثیر گذار است از همین رو برخی محصولات تردتر و برخی دیگر نرم تر هستند. انجام عملیات خم و باز و همچنین جوشکاری روی محصولاتی که حالتی نرم تر دارند بلا مانع است. قیمت روز میلگرد میانه در بازار داخلی بر اساس ملاک هایی چون گرید، سایز و وزن محصول تخمین زده می شود.

شناسایی میلگرد میانه

با جستجوی ساده در بازار به این نکته پی میبرید که تولیدکنندگان زیادی در داخل و همچنین خارج از کشور دست به تولید میلگرد و فولاد می زنند پس در نتیجه میتوان به راحتی بیان نمود که افراد سودجویی وجود دارند که محصولات تقلبی و بی کیفیت را در قالب هایی از محصولات برند و با کیفیت تولید می کنند و روانه بازار می نمایند و هم چنین با جعل برند باعث اشتباه مصرف کننده می شوند. برای جلوگیری از این کار شرکت های سازنده پلاک های مخصوصی را بر روی محصولات تصب می نمایند که تمامی این پلاک ها قبلا به ثبت رسیده و انحصاری آن شرکت می باشد و همه آن علامت حک شده بر روی محصول را معرف شرکت سازنده می دانند که بیانگر اصالت و کیفیت محصول خریداری شده می باشد.

همچنین باید این نکته را در نظر داشت که با زیاد شدن تعداد کارخانه های تولید فولاد در داخل کشود شناسایی اصالت میلگرد ها کار ساده ای نیست و خریداران با مشکل بزرگی روبرو هستند که چگونه می توانند میلگرد های اصل را از میلگرد های تقلبی که در بازار بسیار یافت می شوند شناسایی نمود. یکی از نشانه ها همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد جستجوی علامت انحصاری هر شرکت است که بر روی محصولات حک شده است این علامت حک شده بر روی محصول تا حد زیادی می تواند کار شناسایی محصول را به سهولت پیش ببرد و از سردرگمی شناسایی محصول تا حدود زیادی جلوگیری نماید.

و اما علامتی که میلگرد میانه  را با آن می شناسند روش شناسایی میلگرد مجتمع فولاد آذربایجان، علامت انحصاری میلگرد میانه که در مجموعه فولاد آذربایجان تولید می شود با اسم FF CT مشخص شده است. این میلگرد دارای آج و در سایزهای مختلف بنا به سفارش مشتری تولید می کند. اصولا شرکت تولید میلگرد میانه بازار داخلی را تقویت می کند و با انتقال میلگرد در بازار می تواند بخشی از خلع کمبود را جبران کند.

مجتمع فولاد میانه، تولید کننده میلگرد آجدار از اندازه ۸ میلی‌متر تا ۳۲ میلی‌متر در گریدهای AII و AIII است. این شرکت با توجه به نیاز های روز مصرف کنندگان وارد خط تولید می گردد ومیلگرد ها را در سایز های مختلف تولید می نماید. و بر روی تمامی میلگرد های تولید شده علامت اختصاصی شرکت را که همگان میلگرد تولیدی این شرکت را با آن می شناسند را حک می نماید.

این روزها چه در کشور و چه در جهان تحولات بسیاری رخ می‌دهند و معمولا هر روز اتفاقات جدیدی می‌افتند که تاثیرات به‌سزایی را در قیمت محصولات مختلف دارند. بازار آهن‌آلات نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای نوسانات زیادی است. با توجه به این تغییرات قیمت‌ها، لازم است که قیمت روز میلگرد میانه در بازار را در اختیار داشته باشید برای اطلاع از قیمت روز میلگرد میانه اینجا کلیک کنید.

با مراجعه به وب‌سایت تجارت گرام با سال‌ها سابقه در زمینه خرید و فروش میلگرد علاوه بر خرید میلگرد می‌توانید از قیمت میلگرد میانه  امروز نیز آگاه شوید.

 


برچسب: قیمت روز میلگرد میانه،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۳:۴۴ توسط:تجارت گرام موضوع: نظرات (0)