خرید و فروش محصولات صنعتی خرید و فروش محصولات صنعتی .

خرید و فروش محصولات صنعتی

قیمت روز میلگرد شاهرود در تجارت گرام

میلگرد چیست؟

میلگرد یا همان آرماتور فولادی می باشد که برای مقاومت کششی از ان استفاده می گردد. به بیان بهتر از میلگرد به عنوان فولاد تقویت کننده بهره می گیرند. بتن دارای مقاوت بالایی استاما در برابر زلزله و نیرو های کششی از خود مقاومتی نشان نمی دهد از میلگرد که مانند نوارد فولادی و سیم در بتن عمل می کند برای مقاوم شدن بتن استفاده می نمایند.

شرکت میلگرد سیرجان

کارخانه فولاد البرز فایکو یکی از برترین تولید کنندگان محصولات فولاد در کشور می باشد که از محصولات تولید این شرکت به میلگرد سیرجان ، ناودانی، نبشی و تیر آهن اشاره نمود. که معروف ترین تولیدات این شرکت میلگرد است که به دو صورت ساده و آجدار تولید می گردد و دارای استاندارد های لازم برای این محصول است که ظرفیت تولید این محصول در سال بالغ بر هفتصد هزار تن می باشد که در بازار داخلی خرید و فروش می شود. این محصول در سایز های 8 الی 32 تولید می گردد.

 چگونگی تشخیص میلگرد سیرجان اصل از تقلبی

همچنین باید این نکته را در نظر داشت که با زیاد شدن تعداد کارخانه های تولید فولاد در داخل کشود شناسایی اصالت میلگرد ها کار ساده ای نیست و خریداران با مشکل بزرگی روبرو هستند که چگونه می توانند میلگرد های اصل را از میلگرد های تقلبی که در بازار بسیار یافت می شوند شناسایی نمود. یکی از نشانه ها همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد جستجوی علامت انحصاری هر شرکت است که بر روی محصولات حک شده است این علامت حک شده بر روی محصول تا حد زیادی می تواند کار شناسایی محصول را به سهولت پیش ببرد و از سردرگمی شناسایی محصول تا حدود زیادی جلوگیری نماید.

این روزها چه در کشور و چه در جهان تحولات بسیاری رخ می‌دهند و معمولا هر روز اتفاقات جدیدی می‌افتند که تاثیرات به‌سزایی را در قیمت محصولات مختلف دارند. بازار آهن‌آلات نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای نوسانات زیادی است. با توجه به این تغییرات قیمت‌ها، لازم است که قیمت روز سیرجان در بازار را در اختیار داشته باشید برای اطلاع از قیمت امروز میلگرد شاهرود کلیک نمایید.

همان‌طور که می‌دانید میلگرد در سایزهای متفاوتی برای کاربردهای مختلف تولید می‌شود که از این میان دو سایز از محبوبیت بیشتری برخوردار است. درصفحه سایت تجارت گرام لیست می‌توانید  قیمت میلگرد سیرجان  را در سایز های مورد نظر مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود هزینه‌های لازم را برآورد کنید.

انواع میلگردها بر اساس استاندارد و آنالیز کنونی

میلگرد ساده 240 (میلگرد ساده)

میلگرد آج دار 340 (میلگرد آجدار مارپیچ) یا ( یکنواخت)

میلگرد آج دار 350 (میلگرد آجدار مارپیچ) یا ( یکنواخت)

میلگرد آج دار 400 (میلگرد آجدار جناقی) یا (یکنواخت)

میلگرد آج دار 420 (میلگرد آجدار جناقی ) یا ( یکنواخت)

میلگرد آج دار 500 (میلگرد آجدار مرکب)

میلگرد آج دار 520 (میلگرد آجدار مرکب )

در حال حاضر تمام میلگردهای بازار تابع چنین استانداردی هستند.

‌وقتی نام ‌میلگرد A2 را می‌شنوید بدانید که منظور همان ‌میلگرد آج ۳۴۰‌ است و منظور از ‌میلگرد A3، همان ‌میلگرد آج ۴۰۰‌ است. فقط نام‌ها ثابت مانده ولی آنالیز و استاندارد آنها کاملاً متفاوت است.

روش تشخیص میلگرد ‌آج ۳۴۰‌ و میلگرد ‌آج ۴۰۰‌‌

در ‌‌آج ۳۴۰‌، آج‌ها با زاویه ۴۵ درجه و بصورت مارپیچی است.‌در ‌آج ۴۰۰‌ زاویه آج‌ها ۴۵ درجه است ولی اگر از روبرو به میلگرد نگاه کنید، آج‌ها به صورت جناقی (هفت و هشت) است.

قیمت میلگرد سیرجان

جهت اطلاع از آخرین قیمت میلگرد سیرجان ، قیمت تیرآهن فایکو ، نبشی و ناودانی کافیاست که دارد سایت تجارت گرام شده و لیست قیمت ها را مشاهده نمایید. همچنین کارشناسان ما همه روزه پاسخگوی سوالات شما عزیزان در خصوص قیمت روز میلگرد سیرجان هستند.


برچسب: قیمت روز میلگرد شاهرود،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۹:۵۷ توسط:تجارت گرام موضوع: نظرات (0)