خريد و فروش محصولات صنعتي خريد و فروش محصولات صنعتي .

خريد و فروش محصولات صنعتي

براي خريد محصولات صنعتي چگونه تصميم بگيريم؟

فرآيند تصميم گيري خريد محصولات صنعتي بستگي به موقعيت خريد و هدف دارد. كه بسته به موقعيت هاي خاصي بعضي از مراحل فرآيند ممكن است از بين بروند . براي مثال در مواردي كه به طور معمول خريد مجدد انجام مي شود احتمال نمي رود كه مسئول خريد مراحل ۳ و ۴ و ۵ را طي نمايد. در ادامه به بررسي مراحل هفت گانه خريد محصولات صنعتي بپردازيم؛

1-    شناخت نياز:

نيازها و مشكلات را يا از طريق فاكتورهاي داخلي يا از طريق فاكتورهاي خارجي شناسايي مي نمايند. يك نمونه از فاكتورهاي داخلي كه مي توان به آن اشاره نمود تشخيص پايين بودن ظرفيت كه منجر به تصميم گيري در مورد خريد كارخانه يا تجهيزات است. و يا مدير توليد ممكن است تشخيص دهد كه ماشيني اشكال دارد اما با توجه به فشارهايي كه وارد مي گردد تصميم مي گيرد كه با آن كنار بيايد. مشكلات ديگر ممكن است داخلي تشخيص داده نشود و صرفا به علت روندهاي بيروني بوجود آيند.

2-    تعيين مشخصات و مقدار اقلام مورد نياز:

در اين مرحله از فرآيند تصميم گيري، واحد تصميم گيرنده طرحي از آنچه مورد نياز است تهيه مي كند. ممكن است اعلام كنند كه پنج ماشين تراش با مشخصاتي معين مورد نياز است. توانايي فروشنده در تاثير بر مشخصات مي تواند امتيازي را براي شركت وي در مراحل بعدي فرآيند در بر داشته باشد.

3-    تحقيق در مورد كيفيت منابع بالقوه:

در خريد محصولات صنعتي تغييرات بسيار زيادي در ميزان تحقيق صورت مي گيرد. به طور كلي هرچه اقلام مورد نظر ارزانتر و كم اهميت تر باشد و خريدار اطلاعات بيشتري نسبت به آن داشته باشد طبعا تحقيق كمتري انجام خواهد شد.

شما عزيزان مي توانيد براي خريد محصولات صنعتي كليك كنيد وبراي خريد از سايت تجارت گرام همين حالا اقدام نماييد.

4-    دريافت پيشنهادات و تجزيه و تحليل آنها:

وقتي تعدادي شركت وجود داشته باشند، كه طبعا به علت تجربيات فني و شهرت كلي خود، به عنوان شركتي ذي صلاح براي عرضه محصول تلقي شوند، از آن شركت درخواست پيشنهاد شده و روي پيشنهادات دريافت شده تجزيه و تحليل لازم صورت مي گيرد.

5-    ارزيابي پيشنهادات و انتخاب عرضه كننده ها:

از نظر معيارهاي انتخاب كه براي هريك از اعضاي تصميم گيرنده اهميت دارد، پيشنهادات مورد ارزيابي قرار مي گيرد. اين كاراهميت دارد كه بدانيم اعضاي گوناگون مي توانند به هنگام قضاوت در مورد پيشنهادات، معيارهاي مختلفي را به كار بگيرند. اگرچه اين امر ممكن است باعث بروز مشكلاتي شود، نتيجه اين روند انتخاب يك يا چند عرضه كننده را در بر خواهد داشت.

6-    انتخاب مسير سفارش:

سپس جزئيات مربوط به پرداخت و تحويل مطرح خواهد شد. معمولا اين امر توسط مسئول خريد انجام مي شود. در برخي از تصميم گيري هاي خريد، زماني كه نحوه تحويل فاكتور مهمي در انتخاب عرضه كننده باشد، اين مرحله با مراحل ۴ و ۵ ادغام مي گردد.

7-    كسب اطلاعات و مقايسه آن با استانداردها و ارزيابي قابليت هاي كالاي خريداري شده:

اين مرحله ممكن است رسمي باشد، قسمت خريد فرم ارزيابي را براي قسمت هاي مصرف كننده طراحي و جهت تكميل ارسال مي نمايد، يا ممكن است غير رسمي باشد كه از طريق مكالمات روزمره انجام خواهد گرديد.


برچسب: خريد محصولات صنعتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۶:۴۳ توسط:تجارت گرام موضوع: نظرات (0)

ارتقا رتبه سايت بصورت طبيعي و قانوني

با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10رديف آغازين گوگل شويد .
 
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال
منبع: chicrank.com

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۶:۱۳ توسط:تجارت گرام موضوع: نظرات (0)

قيمت روز ميلگرد ميانه در بازار

معرفي كارخانه فولاد ميانه

كارخانه فولاد ميانه واقع در آذربايجان در حوزه توليدي و فروش ميلگردهاي سفيد ساده و آجدار با ظرفيت توليد ۳۵۰ هزار تن به صورت ساليانه در حال فعاليت است. براي افراد بسياري سوال است كه چرا ميلگردهاي توليد شده در كارخانه فولاد ميانه به صورت سفيد رنگ و حالتي نرم و استيل مانند دارند؟ محصولات اغلب كارخانه هاي فولادي كشور تيره و داراي ظاهري خشك و خشن مي باشند. ميزان كربن به كار رفته در روند توليدي محصولات فولادي و حرارت وارده بر روي رنگ، ميزان شكنندگي و تردي محصول تاثير گذار است از همين رو برخي محصولات تردتر و برخي ديگر نرم تر هستند. انجام عمليات خم و باز و همچنين جوشكاري روي محصولاتي كه حالتي نرم تر دارند بلا مانع است. قيمت روز ميلگرد ميانه در بازار داخلي بر اساس ملاك هايي چون گريد، سايز و وزن محصول تخمين زده مي شود.

شناسايي ميلگرد ميانه

با جستجوي ساده در بازار به اين نكته پي ميبريد كه توليدكنندگان زيادي در داخل و همچنين خارج از كشور دست به توليد ميلگرد و فولاد مي زنند پس در نتيجه ميتوان به راحتي بيان نمود كه افراد سودجويي وجود دارند كه محصولات تقلبي و بي كيفيت را در قالب هايي از محصولات برند و با كيفيت توليد مي كنند و روانه بازار مي نمايند و هم چنين با جعل برند باعث اشتباه مصرف كننده مي شوند. براي جلوگيري از اين كار شركت هاي سازنده پلاك هاي مخصوصي را بر روي محصولات تصب مي نمايند كه تمامي اين پلاك ها قبلا به ثبت رسيده و انحصاري آن شركت مي باشد و همه آن علامت حك شده بر روي محصول را معرف شركت سازنده مي دانند كه بيانگر اصالت و كيفيت محصول خريداري شده مي باشد.

همچنين بايد اين نكته را در نظر داشت كه با زياد شدن تعداد كارخانه هاي توليد فولاد در داخل كشود شناسايي اصالت ميلگرد ها كار ساده اي نيست و خريداران با مشكل بزرگي روبرو هستند كه چگونه مي توانند ميلگرد هاي اصل را از ميلگرد هاي تقلبي كه در بازار بسيار يافت مي شوند شناسايي نمود. يكي از نشانه ها همانطور كه پيشتر نيز به آن اشاره شد جستجوي علامت انحصاري هر شركت است كه بر روي محصولات حك شده است اين علامت حك شده بر روي محصول تا حد زيادي مي تواند كار شناسايي محصول را به سهولت پيش ببرد و از سردرگمي شناسايي محصول تا حدود زيادي جلوگيري نمايد.

و اما علامتي كه ميلگرد ميانه  را با آن مي شناسند روش شناسايي ميلگرد مجتمع فولاد آذربايجان، علامت انحصاري ميلگرد ميانه كه در مجموعه فولاد آذربايجان توليد مي شود با اسم FF CT مشخص شده است. اين ميلگرد داراي آج و در سايزهاي مختلف بنا به سفارش مشتري توليد مي كند. اصولا شركت توليد ميلگرد ميانه بازار داخلي را تقويت مي كند و با انتقال ميلگرد در بازار مي تواند بخشي از خلع كمبود را جبران كند.

مجتمع فولاد ميانه، توليد كننده ميلگرد آجدار از اندازه ۸ ميلي‌متر تا ۳۲ ميلي‌متر در گريدهاي AII و AIII است. اين شركت با توجه به نياز هاي روز مصرف كنندگان وارد خط توليد مي گردد وميلگرد ها را در سايز هاي مختلف توليد مي نمايد. و بر روي تمامي ميلگرد هاي توليد شده علامت اختصاصي شركت را كه همگان ميلگرد توليدي اين شركت را با آن مي شناسند را حك مي نمايد.

اين روزها چه در كشور و چه در جهان تحولات بسياري رخ مي‌دهند و معمولا هر روز اتفاقات جديدي مي‌افتند كه تاثيرات به‌سزايي را در قيمت محصولات مختلف دارند. بازار آهن‌آلات نيز از اين قاعده مستثني نبوده و داراي نوسانات زيادي است. با توجه به اين تغييرات قيمت‌ها، لازم است كه قيمت روز ميلگرد ميانه در بازار را در اختيار داشته باشيد براي اطلاع از قيمت روز ميلگرد ميانه اينجا كليك كنيد.

با مراجعه به وب‌سايت تجارت گرام با سال‌ها سابقه در زمينه خريد و فروش ميلگرد علاوه بر خريد ميلگرد مي‌توانيد از قيمت ميلگرد ميانه  امروز نيز آگاه شويد.

 


برچسب: قيمت روز ميلگرد ميانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۳:۴۴ توسط:تجارت گرام موضوع: نظرات (0)

قيمت روز ميلگرد شاهرود در تجارت گرام

ميلگرد چيست؟

ميلگرد يا همان آرماتور فولادي مي باشد كه براي مقاومت كششي از ان استفاده مي گردد. به بيان بهتر از ميلگرد به عنوان فولاد تقويت كننده بهره مي گيرند. بتن داراي مقاوت بالايي استاما در برابر زلزله و نيرو هاي كششي از خود مقاومتي نشان نمي دهد از ميلگرد كه مانند نوارد فولادي و سيم در بتن عمل مي كند براي مقاوم شدن بتن استفاده مي نمايند.

شركت ميلگرد سيرجان

كارخانه فولاد البرز فايكو يكي از برترين توليد كنندگان محصولات فولاد در كشور مي باشد كه از محصولات توليد اين شركت به ميلگرد سيرجان ، ناوداني، نبشي و تير آهن اشاره نمود. كه معروف ترين توليدات اين شركت ميلگرد است كه به دو صورت ساده و آجدار توليد مي گردد و داراي استاندارد هاي لازم براي اين محصول است كه ظرفيت توليد اين محصول در سال بالغ بر هفتصد هزار تن مي باشد كه در بازار داخلي خريد و فروش مي شود. اين محصول در سايز هاي 8 الي 32 توليد مي گردد.

 چگونگي تشخيص ميلگرد سيرجان اصل از تقلبي

همچنين بايد اين نكته را در نظر داشت كه با زياد شدن تعداد كارخانه هاي توليد فولاد در داخل كشود شناسايي اصالت ميلگرد ها كار ساده اي نيست و خريداران با مشكل بزرگي روبرو هستند كه چگونه مي توانند ميلگرد هاي اصل را از ميلگرد هاي تقلبي كه در بازار بسيار يافت مي شوند شناسايي نمود. يكي از نشانه ها همانطور كه پيشتر نيز به آن اشاره شد جستجوي علامت انحصاري هر شركت است كه بر روي محصولات حك شده است اين علامت حك شده بر روي محصول تا حد زيادي مي تواند كار شناسايي محصول را به سهولت پيش ببرد و از سردرگمي شناسايي محصول تا حدود زيادي جلوگيري نمايد.

اين روزها چه در كشور و چه در جهان تحولات بسياري رخ مي‌دهند و معمولا هر روز اتفاقات جديدي مي‌افتند كه تاثيرات به‌سزايي را در قيمت محصولات مختلف دارند. بازار آهن‌آلات نيز از اين قاعده مستثني نبوده و داراي نوسانات زيادي است. با توجه به اين تغييرات قيمت‌ها، لازم است كه قيمت روز سيرجان در بازار را در اختيار داشته باشيد براي اطلاع از قيمت امروز ميلگرد شاهرود كليك نماييد.

همان‌طور كه مي‌دانيد ميلگرد در سايزهاي متفاوتي براي كاربردهاي مختلف توليد مي‌شود كه از اين ميان دو سايز از محبوبيت بيشتري برخوردار است. درصفحه سايت تجارت گرام ليست مي‌توانيد  قيمت ميلگرد سيرجان  را در سايز هاي مورد نظر مشاهده كرده و با توجه به نياز خود هزينه‌هاي لازم را برآورد كنيد.

انواع ميلگردها بر اساس استاندارد و آناليز كنوني

ميلگرد ساده 240 (ميلگرد ساده)

ميلگرد آج دار 340 (ميلگرد آجدار مارپيچ) يا ( يكنواخت)

ميلگرد آج دار 350 (ميلگرد آجدار مارپيچ) يا ( يكنواخت)

ميلگرد آج دار 400 (ميلگرد آجدار جناقي) يا (يكنواخت)

ميلگرد آج دار 420 (ميلگرد آجدار جناقي ) يا ( يكنواخت)

ميلگرد آج دار 500 (ميلگرد آجدار مركب)

ميلگرد آج دار 520 (ميلگرد آجدار مركب )

در حال حاضر تمام ميلگردهاي بازار تابع چنين استانداردي هستند.

‌وقتي نام ‌ميلگرد A2 را مي‌شنويد بدانيد كه منظور همان ‌ميلگرد آج ۳۴۰‌ است و منظور از ‌ميلگرد A3، همان ‌ميلگرد آج ۴۰۰‌ است. فقط نام‌ها ثابت مانده ولي آناليز و استاندارد آنها كاملاً متفاوت است.

روش تشخيص ميلگرد ‌آج ۳۴۰‌ و ميلگرد ‌آج ۴۰۰‌‌

در ‌‌آج ۳۴۰‌، آج‌ها با زاويه ۴۵ درجه و بصورت مارپيچي است.‌در ‌آج ۴۰۰‌ زاويه آج‌ها ۴۵ درجه است ولي اگر از روبرو به ميلگرد نگاه كنيد، آج‌ها به صورت جناقي (هفت و هشت) است.

قيمت ميلگرد سيرجان

جهت اطلاع از آخرين قيمت ميلگرد سيرجان ، قيمت تيرآهن فايكو ، نبشي و ناوداني كافياست كه دارد سايت تجارت گرام شده و ليست قيمت ها را مشاهده نماييد. همچنين كارشناسان ما همه روزه پاسخگوي سوالات شما عزيزان در خصوص قيمت روز ميلگرد سيرجان هستند.


برچسب: قيمت روز ميلگرد شاهرود،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۹:۵۷ توسط:تجارت گرام موضوع: نظرات (0)